Сервісний центр
Сервіс, запчастини
(+38) 067-784-59-01
(+38) 048-787-57-86
odwerkservice@gmail.com
Гарантія та сервісне обслуговування
1. На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.
Гарантія надається на Буран 12 місяців, Odwerk 12 місяців.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон з датою продажу і штампом.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
2. Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що: товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
3. Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в наших магазинах в містах Одеса, Вінниця, Харків. Узгодьте з менеджером адреса зручний для Вас.
Якщо ви живете не в зазначених містах, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою службою доставки Нова пошта. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
4. Куди звертатися за гарантійним і післягарантійним обслуговуванням?
Узгодьте з менеджером найближчий адресу сервісного центру.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
5. В яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
порушена збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
закінчився гарантійний термін;
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);